3 comments on “Jigoro Kano si inceputurile judo

  1. Eu sunt un judoka de 11 ani am centura alba si iubesc acest sport.
    Imi doresc sa avansez cat mai repede in centuri si in tehnica.
    Tin sa anunt ca judo nu este un sport brutalist ci un sport al mintii mai ceva ca sahul judo nu este box sau alte sporturi dure.
    La antrenamentele de judo primim o educatie care consta in disciplina concentrare si cat mai multa ambiti pe zi ce trece .
    Eu imi doresc sa acumulez cat mai multe competitii si sa devin un judoka cunoscut si sfatuiesc pe toti sa vina la judo la antrenorul Dan Deliu pentru mai multe informatii despre contact intrati pe http://www.frj.ro
    Noi trebuie sa reapridem ce parintele judoului „Jigoro Kano” a aprins iar cu generatii s-a stinsca o floare fara apa.
    Si sper sa imi ascultati sfatul!

Lasă un răspuns

