10 comments on “Judokan…

  1. mai mai…imi place despre tine..ce sa ti zik..
    sa o tii tot asha dar..sa nu ti se urce la cap:P ai grija ce faci shi…..in cine ai incredere……prietnul adevarat se poate dovedi a fi cel mai aprig dusman..eu te pupik dulcik puiutz shi..ai grija de tine shi de sufletul tau pereche.Niciodata sa nu il pierzi…….pooop;)

  2. sal!nu ai pierdut nimic…eu tot aici sunt, tot prietenul tau raman…pe veci…te stiu de prea mult timp, ai crescut in ochii mei si stiu ca iti voi fi prieten in orice situatie…am discutat de nenumarate ori despre visul tau legat de cariera pe care vrei s-o imbratisezi…te incurajez s-o faci ptr ca ti-am demonstrat ca se poate…eu am reusit…te astept sa-i uimesti si tu pe cei dragi tie asa cum am facut-o si eu…toti sunt mandri de mine si ma felicita…crede-ma ca sunt fericit…se poate acesta este mesajul meu!!!

  3. si eu mi-am pierdut profu` a plecat de la club asa ca stiu cum te simti:((…nimeni nu se compara cu cel care te-a initiat in tainele judo-ului,care ti-a aratat pentru prin data cum este scoala caderii(Ukemi),dezechilibrarile(Kuzushi),procedeele(Nage Waza),fixarile(Katame Waza)…tot ceea ce stii…:((:((:((:((:((

  4. da judo ii un sport super tare.te invate tehnici super de aruncare si de secerare.eu practic judo,dar nu de mult timp.imi place foarte tare si este jumatatea vieti mele.daca nu as mai putea practica judo jumatatea aceea ar muri.nici nu vreau sa ma gandesc la acest lucru…ii foarte trist pentru cei care nu mai pot practica…de cand practic judo nici un antrenament nu am lipsit si spre ca acest efort sa ma faca campioana:):D…si le doresc tuturor succes!!!:);):D

  5. Salut Cornelush!…ce mai faci domnule?…imi pare bine sa te „revad”! O sa iau legatura cu tine sa mai stam de vorba…chiar mi-e dor sa mai palavragim d-ale noastre. Imi place cum te-ai maturizat…ti-am citit gandurile de pe blog…frumoasa exprimare, ganduri pozitive, aspiratii inalte…chiar imi place!!!…lasa-ma sa cred ca si eu am o oarecare contributie…sunt sigur ca parintii tai sunt mandri de tine. Rey!!!…aaa…nu m-am semnat…cine sunt?….ghici ghicitoarea mea!!!

Lasă un răspuns

