26 comments on “Istoria Judo-ului

  1. Ad trafe .. mishto .. bun asa .. sa ne mai vedem si sa facem cat mai multe traznai :d .. Noroc tie si numai sanatate ca eu is racit varza acuma .. ! :(( (Publicat de Vexxyo)

  2. am si eu de facut 2 referate despre : „model de selectie, pregatire si concurs pentru copii II (12-13)” si despre „studiul privind dezvoltarea fortei in judo” poti sa ma ajuti si pe mine sa le fac?

  3. salutare… shy eu sunt baiat de 14 practic judo de 7 ani aproape 8 sunt din satu mare… poate unii judok ati auzit de mine… este super sportul!! mai exact este viata mea

  4. Descriemi si mie un procedeu tehnic de aruncare ” Tachi Waza” in afara de cele folosite mai des.. Mai e un procedeu inafara de „Te Waza”, „Koshi Waza”, „Ashi Waza” ?

  5. practic si eu judo,dar nu de mutl timp,aproximativ de 9 luni.sa practici acest sport nu ii usor cum zic alti.imi place foarte mult si nu cred ca mi-ai place alt sport vrodata mai mult decat acesta si imi doresc sa fiu campioana:D

  6. lasati-va fratilor de judo cat mai puteti k nu va aduce nimik bun in afara de medalii….premieri p**a si accidentari en-gros…pentru nimik😦..va treziti p la 20 de ani si va dati seama k v-ati chinuit degeaba si k aveti tot corpul praf:(..va zic din experienta:(

  7. si sa facem ce? sa stam la coltul strazii, sa bem bere cu baietii, sa spargem seminte? daca faci judo din placere e foarte bine si judo inseamna mai mult decat competitie

  8. sal ! AM PRACTICAT ACEST SPORT DEOSEBIT TIMP DE 10 ANI CA SI SPORT DE PERFORMANTA SI DE 18 ANI CA SI CERINTA DE SERVICIU .INTRADEVAR DUPA O PERIOADA DE TIMP DE CAND TE LASI TE CAM DOR INCHEIETURILE SI MAI APAR CEVA PROBLEME CU OASELE ,DAR MNORE ,IN REST TOTUL E BINE . UNDE MAI PUI SI DEPRINDERILE FORMATE . SINCER INDEMN PE TOATA LUMEA SA PRACTICE ACEST SPORT

  9. salut care e la judo si e interesat de tehnici boy_shobi si va spun practik judo de 10 ani si stiu sa va raspund la toate intrebarile nr de tel 0730805689 dak e ceva sunatima prefer seriozitate multumesc.!!!!

  10. judo e un sport care cere multa disciplina dar i-ti si ofera multa satisfactie in schimb cei care vor sa se apuce de sportul asta sa o faca nu vor regreta.

  11. Salut!sunt Mihai din Brasov,imi place foarte mult acest sport si as dori sa-l practic si eu,numai ca la mine e o problema…am 27 ani si nu stiu daca mai pot sa fac Judo la aceasta varsta!

    • Poti sa te apuci nu este nici o problema ca ai 27 ani se apuca si oameni la 40.Totul depinde de vointa fiecaruia dintre noi.Succes.

  12. Eu una practic judo si nu este deloc usor.Dar cine isi doreste cu adevarat poate sa faca si sa ajunga cu adevarat un campion.Am mai auzit o chestie cum ca ai prea multi ani si ca nu mai poti practica.Nu e adevarat,acesta este un sport pentru toate varstele.Eu fac judo de 3 ani si va spun din propria experienta.Ma numesc Bianca si sper sa va apucati si voi ceilalti de acest sport.Este un lucru important macar daca incerci si nu te dai batut din prima,sa stiti!Larevedere si multi pupici din partea mea :-*.

Lasă un răspuns

